Λεζεάρ: "Καλή επιλογή ο Ολυμπιακός"


Ο Βέλγος μέσος Ζονατάν Λεζεάρ μίλησε για τη συμφωνία με τον Ολυμπιακό. Ρόλο για την απόφαση του έπαιξε η επιχειρηματική φήμη του Βαγγέλη Μαρινάκη.


Ο Ολυμπιακός δεν επιβεβαιώνει τη συμφωνία με τον Ζονατάν Λεζεάρ, το έκανε ο Βέλγος διεθνής μέσος. Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο 26χρονος παίκτης της Μέχελεν αναφέρθηκε στη συμφωνία με τους "ερυθρόλευκους" για τη νέα σεζόν.
Η παρουσία του Κέβιν Μιραλάς και η θετική άποψη που απέσπασε από τον νυν ποδοσφαιριστή της Έβερτον συνέβαλαν στο να πάρει την απόφαση να ξενιτευτεί για δεύτερη φορά.
"Το επιχείρημα με τον Μιραλάς είναι σωστό", απάντησε ο Λεζεάρ σε σχόλιο του δημοσιογράφου πως η παρουσία του Μιραλάς στον Ολυμπιακό αποτέλεσε σκαλοπάτι για τη μετακίνηση του στην Premier League.
"Πάνω από όλα είναι το όνομα και η σοβαρότητα του συλλόγου, το ενδιαφέρον τους για μένα δεν είναι καινούργιο. Όταν ήμουν ακόμα παίκτης της Άντερλεχτ (σ.σ. 2004-2011) ο Ολυμπιακός ήθελε να με αποκτήσει, αλλά ήμουν ακριβός, η Άντερλεχτ ζητούσε 5.000.000 ευρώ.
Όταν (ο Ολυμπιακός) έμαθε πως αποδεσμεύτηκα από το συμβόλαιο μου από τη Ρωσία, ήρθαν σε επαφή μαζί μου. Δεν φοβάμαι τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού έχει τη φήμη πως είναι σωστός και ειλικρινής. Είμαι σίγουρος πως έκανα μια πολύ καλή επιλογή".

Related

Ποδόσφαιρο 8587058168134553510

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Text Widget

Τα επεισόδια που είναι ανεβασμένα σε streamcloud σας συνιστώ να χρησιμοποιείτε Adblock για τον αποκλεισμό των άσεμνων διαφημίσεων που θα βρείτε εκεί!

Connect Us

item